tisdag 6 april 2010

Då var påsklovet slut.. Mitt sista riktiga påsklov.. Det känns tråkigt.. Inte nog med det så är jag förkyld.. inte ett dugg roligt.. Det var så jobbigt att jag t.o.m fick gå hem från skolan.. Jag borde ju plugga.. men vad ska man göra när ens huvud inte vill sluta värka och man kan knappt andas :/ Det är ganska svårt att räkna fysikuppgifter då..

Blev pågrund av flera saker, blev jag faktiskt på bättre humör, även om jag inte mår så jätte bra. Först så chattade jag med Camilla, typ hela förmiddagen, sen pratade jag o Louise om att gå på bio och se Clash of the Titans, mitt rum är äntligen klart!! Det är inte blått och rosa länge, utan blått och vitt!!! Är mycket stolt över mitt rum!!
Sen hittade jag programmet jag köpte då jag och Camilla var och såg, C.Eriksson solo.. och i programmet fanns min fina autograf!! Är väldigt stolt över den också, hihih =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0