Earth hour & påsklov!

Nu var det äntligen påsklov!! Härligt! Tyvärr så har jag ändå plugg.... 3 labbrapporter och sen ska jag även lära mig kärnfysik och vågrörelse: på 2 veckor! Det kan bli ganska intressant :S
Tack och lov, klarade jag fysikprovet igår!! Det är härligt när man faktiskt lyckas med något... Det börjar gå framåt, nu med fysiken! Mekaniken är avklarad! Och tydligen så gick det jätte bra, på vår skrivuppgift om kvantfysik! JIPPI!!!! Jag ska klara det här!!!

Jag var faktiskt ganska duktig igår. Började med mina labbrapporter. en av dem är faktiskt nästan klar.. måste bara läsa igenom det igen..
Det är inte ofta,jag pluggar på en fredag, och speciellt inte på den första lovdagen! Sen blev det en ganska lugn kväll med mamma och Sara..

Idag bar det väg till pappa.. Sara och jag har spelat spel, typ hela förmiddagen: skip-bo och labyrint x) Väldigt mysigt..
Sen var det dags för Earth hour, ett måste!!!!




Imorgon blir det plugg...


Kommentarer
Postat av: Louise

Klart att du kommer klara fysiken, det har ja sagt heela tiden ju :)

2010-03-28 @ 10:38:47
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0