vill, vill, VILL!!!!!

Jag har så klart fått en ny insnöing.. Eller den är inte ny.. har haft det i typ 4 år.. I augusti är det 4 år.. hihi..
Men jag vill så gärna gå och se After Shave & Anders Eriksson! Förra gången var jag och camilla och såg C.Eriksson solo i Skövde..  Och vi hade jätte roligt!!! det var för typ 3 år sedan, så jag tycker att det är på tiden att se igen, och speciellt den här föreställningen där både Roy & Roger, farbror Frej och många andra karaktärer man känner till ska vara med! Klart att man vill se det ;)

Så klart så verkar det inte gå i Malmö, inte i vår iallafall.. Men det gick i Skövde! Helt lyckligt tittade jag på biljetter på ticnet, men där står det att det var "för tillfället uppbokat" så klart! Min vanliga tur.. vi får väl se hur det går... :/

Men jag vill ju såååååååååååååååååååå gärna se dem!!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du lyckas få tag på biljetter :)

2010-04-01 @ 13:32:49
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0