7 maj

Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade. har helt enkelt inte haft lust.. men nu känns det som om jag borde göra det igen...

Det har inte hänt så jätte mycket.. Det är mycket i skolan, så klart.. massor med prov.. nationella prov i engelska C och svenska B, ett VMK prov som varade i flera timmar.. jag satt i tre timmar, men det fanns de som satt i mer än 5 timmar..

stressen och paniken blir värre för varje dag som studenten närmar sig.. det är såå läskigt.. =S Jag vet att det ska vara roligt att ta studenten, men jag har faktiskt ingen lust att ta studenten nu.. Jag kommer sluta från en skola som jag älskar.. inte träffa klassen och mina lärare igen.. det är jobbigt..


Idag hade jag förhoppningsvis mitt sista kemiprov (hoppashoppas) och mitt näst sista prov på gymnasiet!
 Bara ett nationellt prov i engelska C sen är det klart.. då är det bara projektarbetet som är kvar.. Har lite panik över det också! Kommer man verkligen att hinna färdigt.. hm.. boken borde iallafall bli klar.. men tyvärr så hinner vi inte sälja den, som egentligen var meningen.. vi skulle ju samla in pengar för att skänka för att rädda delfiner.. men vi hade för lite tid. :(

Idag har jag varit hos frisören och klppt av en bit av mitt hår.. Väldigt nöjd med det iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag förstår att du inte ser framemot studenten. Du har tur som trivs i din klass. Men det är oundvikligt och det kommer lösa sig. Jag Vet att det kommer.



Kämpa på. Jag tänker på dig <3

2010-05-10 @ 09:28:48
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0