<3

Jag har varit mycket missnöjd med mitt liv.. Jag har önskat att jag vore någon annan. Varit bättre än vad jag är. Smartare än jag är. Egentligen en helt annan människa som vågar mer än vad jag gör. Jag har hatat nästan allt, mitt liv, när en nära anhörig försvann ut ur mitt liv, och jag började fundera på om det över huvudtaget fanns någon mening.. med någonting.. sen var en annan nära anhörig på väg att försvinna.. hur börjar man då tycka om sitt liv? Man börjar fundera, förtjänade jag det här? Tydligen, går igenom ens huvud.. även om man inte vet vad man har gjort..
Jag vet att det låter jätte dumt, varför ska man klaga när man faktiskt har det väldigt bra? Men ändå gör man det...

Men.. mitt i allt det mörka.. fast en ljusglimt.. Något som jag aldrig skulle byta ut, inte för allting i världen. och det är min familj... Jag har världens bästa familj egentligen! Någonting som jag är faktiskt är stolt över!!!
Min mamma, en underbar människa som också är som en vän.
Min pappa, rolig som vanligt! 
mormor o morfar, kusiner..
Mina vänner.. Vet ni att jag har de bästa vännerna man någonsin kan önska.. Jag har inte många.. Men jag har de bästa!
Louise, min barndomsvän. Vännen sedan dagis.. Du är bara så himla underbar, gumman. Vad skulle jag göra utan dig???!!! Älskar dig så himla mycket <3
Sara, min lilla syster. Helt j*vla underbar, (oftast) klart att hon är störig, men vilket småsyskon är inte det någon gång? Det hör liksom till ändå.. Men samtidigt är hon en av mina bästa vänner. Älskar dig Saris <3
Camilla! Ja du.. vad ska jag säga.. jag kan inte finna några ord..  Du.. Du är min syster.. En del av mig.. Det låter kanske dumt, men så är det.. Jag vet inte ens vad jag ska säga.. Älskar dig Millis <3

Mina vänner <3 De bästa vännerna en människa kan ha <3 Det är svårt att förklara er betydelse för mig! Men jag kan inte tänka mig ett liv utan er <3
Jag älskar er så fruktansvärt mycket <3 Mina vänner, ni tillhör min familj <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sitter med tårar i ögonen, och det är DITT fel! ;D Du är fantastiskt! Men när man tänker efter... Allt som man tycker är jobbit; skola, tentor, elaka människor och allt det där, hur viktigt är det egentligen...? Visst att man blir ledsen, och uppgiven ibland, men det är DITT LIV det handlar om! Du har makt att bestämma över det! DU är huvudpersonen i DITT liv! Tänk att det är en låtsasvärld, och alla de underbara människorna som finns runt om oss alltid kommer att finnas där, oavsett vilken värld vi lever i... :) Vi är inte betydelsefulla för det vi gör, utan vi är betydelsefulla för att vi är vi :)

Men visst... livet är ett test ibland... men vi måste utsättas för så mycket som möjligt! Annars har vi ju inget att prata om sen i den riktiga världen när vi träffas där! ;) Och då får vi komma tillbaka hit och utforska mer ;) hihi <3



Gud va jag babblar ibland... :D Nu är det fredag! Och inget ska få förstöra en fredagseftermiddag/kväll!! :D Älskar dig, mandi-pandi :D haha, det har jag aldrig kallat dig förut va..?! :D

2010-10-22 @ 15:11:35
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag håller med Camilla totalt! Ditt liv! Gör vad DU vill!!



Jag sitter oxå här med tårar i ögonen. Älskar daj! Jag vet att ja oxå e skitdålig på det, att prata om sådant som e jobbit, och det är du oxå. Ibland är vi ganska lika ^^

Jag tycker vi båda ska bättra oss påatt prata om sådant som är jobbit med varann. Tror vi båda behöver det. Jag är inte längre än ett sms bort.



Och dina tankar är INTE fel. Livet är en berg och dalbana. Jag ser framemot att hjälpa daj upp igen <3

Längtar tills nästa freda! För då får jag träffa DIG igen. Puss hjärtat <3

2010-10-22 @ 20:13:37
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0