Centersyd m.m

Vaknade först på morgonen med ett skavsår på armbågen, hur det har kommit diin har jag ingen anning om, xD men svider, det  gör det iallafall... Efter diskussion med Sara (som inte ville göra något eftersom hon skulle till en kompis vid 18.30) så beslutade mamma och jag att åka en runda.. Så först var vi på Hemmakväll eftersom jag hade spanat in Titanicboxen för 100 kr!!! En box med 4 cd, och 3 h extra material, så som 29 borttagna scener (tror att det var så många iallafall), alternativ slut och hur de gjorde filmen. Väldigt spännande att se!



Sen blev det en tur till ett loppis.. men där hittade vi ingenting.. men vi tittade inte så jätte noga, om man tänker  efter.. det var jätte trångt och jätte mycket folk.. fick lite panik då.. :/

Men sen bar det av till center syd!! Först blev det mat, "Souvlaki": kycklingfilé, pommes, tsatziki, bröd och en kola! Guuuud va gott!!! Här är en jätte dålig bild från menyn xD

 



Sen blev det .. shopping.. :/ Mamma skulle köpa en nya väska, så jag fick ju snällt följa med henne i ala väskaffärer och klädesaffärer.. jätte kull.. men jag var ändå på ett rätt bra humör.. På kapphal blev det nya jeans, vilket jag behövde!
Sen blev det gallerix, bokia (hittade flera böcker som jag ville ha!!):

  

Det här köpte jag på gallerix, en bläck penna och ett anteckningsblock med texten: "Happiness on planet"


Sen träffade vi Patrik, Elin och Albin som skulle lämna en doppresent som vi hade beställt, till Ella. Det var kul att se dem ;)

Det var verkligen en mysig dag, tack mamma <3





Kommentarer
Postat av: Louise

Det verkar som en mysig dag :)

2010-10-04 @ 18:31:26
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0