Systrar <3

Sara, min "riktiga" syster. Du är den jag kan bli arg på, och skrika på. Men jag älskar dig ändå, även om du är dum ibland, Din toka <3 Hur kan ens lilla syster bli en bästa vän?!!

Louise, och Camilla, ni är dem jag aldrig har varit arg på, aldrig!!! Det ska ni se som positivt!!!!
Louise min storasyster. Du guidar mig, ger mig tips och peppar mig, allt som en stora syster gör! Inte nog med det är du en bästa vän <3
Camilla, min tvillingsyster. Du är en del av mig.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer.. tvillingsyster och bästa vän, älskar dig så otroligt mycket <3

Jag skrev ett liknande inlägg igår, men just idag behövde jag verkligen stöd på gund av tentan. och när jag tänkte på er mådde jag lite bättre.. därför behövde jag skriver till er igen! Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Puss på daj!

Längtar tills på freda.

2010-10-25 @ 19:28:30
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/
Postat av: Camilla

oj, man kan visst se ett litet litet Amanda i din header, men det gör kanske inget..?



Puss

2010-10-26 @ 20:54:57
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0