Tenta och ny mössa

Idag hade jag min första tenta.. det gick riktigt dåligt.. men det har varit så svårt att plugga.. det var så fruktansvärt mycket.. så jag hade svårt att komma ihåg och hålla isär allt.. Folk säger: men du valde ju den kursen..
Ja, det gjorde jag! Men kah valde INTE tentorna, jag valde föreläsningarna.. De är jätte intressanta... Jag fattar ju att man måste ha tentor eller något liknande, men ändå!!
Ja, jag får säkert göra omprovet 22 oktober. Vilket är ju jätte bra... då delkurs 2 provet är den 29 oktober.. jippi.. dubbelt så mycket att plugga då.. :(

Men det finns några ljuspunkter ändå.. har inte med skolan att göra, men ändå.. Igår kom Sara hem från stan och hade köpt en mössa till mig!!! En sån som jag ville ha! Det var en, (som hon uttryckte sig) Jag-älskar-dig-present! Tack älskade lilla syster, du är bäst!! Den är så himla skön den där mössan, sitter i den just nu!! Woho! Min gråa-lila-blå mössa <3
Sen blir det bio på tisdag med Louise, något som jag verkligen ser framemot! "I rymden finns inga känslor"!!!
Sen har jag härmat dig, Louise.. jag har också köpt Disneyfilmer.. Tyckte att det var en sån bra idé och de var billiga på cdon.. :D Och filmerna kom idag! Woho!!!

Här kommer en bild på mig och min underbara mössa :D (kanske inte världens snyggaste bild xD )

 

Så här ser en del av taket ut, utanför min föreläsningssal.. okej, det var en dålig bild.. men det föreställer "Adams skapelse", kan man säga.. Guds hand möter Adam för er som inte vet xD


Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt kommer att ordna sig, mandis :) Du kan ju söka nått här uppe? :D Då kan vi flytta ihop! typ till en egen lägenhet :D



Åh, vad snällt av lilla söta sara <3 :)

2010-10-01 @ 16:57:17
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0