En tur i Lund...

Idag var mamma och jag en tur i Lund.. där köpte jag höstskor..eller rättare sagt höststövlar.. (hm.. vad har hänt) hursomhelst så behövde jag nya höstskor..
Sen åkte vi till burlöv centrum, där åt vi lunch. Toast med kyckling och bacon.. jätte gott!!!!! :D
Där hittade vi en jätte kul namnsdagspresent till Sara, som har namnsdag imorgon! hahahaha jätte rolig present ;) (Bild kommer upp imorgon, x) )
Min handled gör fortfarande ont, mycket mer än vanligt! Tidigare så hade jag bara ont när jag ansträngde handen, men nu har jag ont hela tiden!!! Ont när jag skriver för hand och jag har ont när jag skriver på datorn (jag lider nu när jag skriver detta inlägg!!) Det är ju hur bra som helst när jag behöver plugga.. =( hur pluggar jag nu? Ska jag bara läsa? Lär jag mig någonting då.. det är ju inte riktigt min studieteknik.. att bara läsa.. :( AHHHHHHH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0