Hotet mot Sverige...

Det enda hotet mot ett fungerande Sverige är Sverigedemokrater och Skånepartister (även andra partier med liknande åsikter!)
Partin som är mot religionsfrihet, mänskliga rättigheter och demokratin! Säg vad ni vill, men så är det!
"Ge oss Sverige tillbaka", vad är det för struntprat?! Vad är Sverige egentligen? Vad är svenskt?! Finns det något egentligen? Människorna har ju sitt ursprung från Afrika..
Sverigedemokrater som inte säger vad de egentligen menar, men man behöver bara läsa mellan raderna för att förstå vad de egentligen menar..

Och sen har vi Skånepartiet! Nästan värre än SD. För de är islam det största hotet mot både Skåne och Sverige! Va?!!! De vet ingenting i såfall! För några dagar sen fick vi hem ett kuvert från dem, och av bara ren nyfikenhet öppnade jag de för att se vilka idiotiska idéer de hade ( Kuveret med valsedlarna från SD rev jag i sönder utan att öppna kuveret). Jag fick en mindre chock när jag öppnade kuveret. Det var mycket värre än vad jag trodde..
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag vet inte om jag någonsin har varit med om dummare personer!
Tror de verkligen att ett självständigt Skåne skulle kunna fungera!!
Och deras största hot är Mona Sahlin och islam. Mona som de kallar fru Toblerone.. Men va faaan! Lämna det! En toblerone, hur farligt är det!!!!
På kuveret står det: "Öknens lag, fru Toblerone, skall ej rå i ETT FRITT Skåne"..

Det sanna hotet mot Sverige ÄR Sverigedemokraterna och Skånepartiet!
Och nu alla mina kära läsare (ni är nog inte så många!), så tänker jag be er om en sak!
Snälla snälla snälla, rösta inte på dessa partier! De är fulla av personer som inte vet vad de pratar om. Det enda de har att gå på är okunskap och fördomar! Är det sådana människor vi vill ska styra Sverige! Tydligen! För att det är en stor risk att SD kommer med i riksdagen.. Hjälp, hur blir det då? För mig känns det som om hela min framtid står på spel. Kan ju låta fånigt men så känns det faktiskt.

hm.. vänta nu lite...något säger mig att jag har hört något liknande förrut.. något som hände för ett antal år sedan.. undrar vad... :@

Kommentarer
Postat av: Camilla

håller med!! Förstår inte hur man kan rösta på dev partierna!! IDIOTER!!!

2010-09-04 @ 09:48:03
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0